۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۱

به همت خانه موسیقی؛

نوازنده روس کارگاه «پداگوژی پیانو» برگزار می‌کند

نوازنده روس کارگاه «پداگوژی پیانو» برگزار می‌کند

خانه موسیقی ایران مهر سال جاری با تدریس کلارا بوکوچاوا مسترکلاس «پداگوژی پیانو» را به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی خانه موسیقی ایران، دومین دوره مسترکلاس کلارا بوکوچاوا با موضوع «پداگوژی پیانو» به صورت حضوری و آنلاین از ۲۱ مهر روزهای شنبه ساعت ۱۷ تا ۱۹ در خانه موسیقی ایران برگزار می‌شود.

کلارا بوکوچاوا از مدرسان مطرح ساز پیانو با متد روسی است که بیش از بیست سال در ایران به برگزاری کلاس‌ها و فستیوال‌های پیانو پرداخته است.

طی این دوره که در هشت جلسه برگزار خواهد شد، متدهای آموزشی پیانو، تکنیک‌های نوازندگی، آشنایی با سبک‌های نوازندگی همراه با اجرای نوازندگی پیانو توسط شرکت‌کنندگان، آموزش داده می‌شود.

در این مسترکلاس هر یک از شرکت‌کنندگان به نوازندگی قطعه ارسال شده خود می‌پردازند و با نظارت کلارا بوکوچاوا ایرادها رفع خواهد شد.

متقاضیان هنگام ثبت‌نام باید نام قطعات انتخابی را نیز ارسال کنند.

در پایان این دوره ۲ نوع گواهینامه صادر خواهد شد. این در حالی است که گواهینامه اول صرفاً برای شرکت در دوره است و گواهینامه دوم مخصوص هنرجویانی است که موفق به کسب قبولی در آزمون پایانی شده‌اند و به آن‌ها گواهینامه شرکت و قبولی در آزمون تعلق خواهد گرفت.

ظرفیت دوره حضوری محدود است و متقاضیانی که سریع‌تر اقدام به ثبت‌نام کنند امکان شرکت در بخش حضوری را خواهند داشت.

علاقه‌مندان به منظور شرکت در مسترکلاس «پداگوژی پیانو» از یکشنبه ۸ مهر می تواند با مراجعه به سامانه خانه موسیقی ایران برای ثبت نام اقدام کنند.

کد خبر 6239000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha